pondělí 4. dubna 2011

Bátora na ministerstvu

Ministr školství Josef Dobeš oznámil 1. 4. 2011 nová jména ve vedení resortu. Je mezi nimi i někdejší kandidát nacionalistické Národní strany Ladislav Bátora. Více z tisku čtěte zde. Pokud byste si chtěli udělat obrázek o tom, jak se pan Bátora dostal do blízkosti ministra Dobeše, nenechte si ujít tento krátký vstup z ČRo1 Radiožurnálu. Opravdu to stojí za to.
Nahání mi hrůzu, jakými lidmi je pan ministr schopen se obklopit. K tomu opravdu není co dodat!!

6 komentářů:

  1. Ladislav Bátora to ma u lidí kolem pana prezidenta asi opravdu velmi dobré. Zajímavé video s emotivní obhajobou L. Bátory panem Jaklem, stojí opravdu za zhlédnutí: http://www.youtube.com/watch?v=1mBvh6lMjPc

    OdpovědětVymazat
  2. Původně jsem myslela, že změním povolání, ale spíš půjdu do opozice... přeci jen mám nějaké občanské povinnosti. To je hrůza, a vůbec ne pro zasmání. Irena

    OdpovědětVymazat
  3. Učitelka umí rozlišit tip a typ...

    OdpovědětVymazat
  4. Jasně, děkuji za upozornění. Bátora prostě není můj typ!!

    OdpovědětVymazat
  5. úvěrová společnost, která mi poskytuje půjčku ve výši 5 000 000,00 USD, když ostatní investoři půjčky zanedbali moji nabídku, ale pan benjamin lee mi poskytl úspěšnou půjčku. Jsou přímo zapojeni do financování půjček a projektů z hlediska investic. poskytují finanční řešení společnostem a jednotlivcům, kteří hledají přístup k fondům kapitálových trhů, mohou vám pomoci financovat váš projekt nebo rozšířit vaše podnikání .. e-mailový kontakt :::: také 247officedept@gmail.com nebo napište na číslo whatsapp na + 1- ( 989-394-3740)

    OdpovědětVymazat